Sunday, October 23, 2005

Daily sketchbook #015

3 Comments:

At Sunday, October 23, 2005, Blogger a r n e l said...

Mag ik even commentaar leveren?
Daar zijn de comments toch voor, ja?

Ik vind je archictectonische tekeningen (en daar reken ik de naaktmodellen ook toe) beter dan je portretten.
De verhoudingen van de gezichten sinds soms raar.
En je hebt een erg robuuste lijnvoering. Bij gebouwen komt dat goed over. Maar bij menselijke figuren mag er iets meer subtiliteit inzitten...

(Je weet van wie het komt, toch?)

;-)

 
At Monday, October 24, 2005, Blogger Gizmo said...

Hey Arnel,

niks moeilijker dan portretten.
dus ik blijf proberen ;o)

practise.. practise...practise

 
At Monday, October 24, 2005, Blogger a r n e l said...

Succes. En veel plezier met het oefenen.
Ik ben ook niet zo'n held in portretten...

Ik zal ook eens wat tijd maken om een aantal dingen in te scannen. Dan kun jij ook eens je mening geven...

 

Post a Comment

<< Home